Otkriti istinu je kao zapaliti sibicu.Moze vas osvijetliti i pomoci vam da bolje vidite,a moze i zapaliti vas svijet…. Danas sam otkrila istinu pred kojom sam zatvarala oci godinama,i nije mi osvijetlila put,zapalila je moje ideale i napravila je zgarista od mojih snova.Ali se ja osjecam slobodnom,jer znam da iz preostalih temelja mogu sagraditi skroz novi svijet.Sve sto me mucilo do sada pustam da ode,i necu zaliti kada mi bude tesko zbog toga,na kraju odluka je moja zar ne? Znam da cu biti pametnija drugi put,pa cu cak postici vise…Moram da vjerujm u sebe,jer jedino to mi je preostalo sada.

estrellaa
Ja sam kao dijete iz druge price i planete...

4 komentara

  1. Eh, prekrasan je post…
    Slažem se sa Dženi, drago mi je što si slobodna napokon :r
    I da te napomenem: Bog zna šta je najbolje za nas. Ako nam se ne ostvare želje, to samo znači da nismo željeli pravu stvar.

    <33333

Komentariši